środa, 13 sierpnia 2014

Opaska z różyczkami

Witajcie!!

Dziś chciałam Wam pokazać opaskę z różyczkami, którą obiecałam młodszej siostrze.
 Długo zastanawiałam się jakie kwiatki zrobić i padło na różyczki.
 Robiłam je pierwszy raz, ale chyba nie wyszły tak źle. 
Do opaski przykleiłam tylko trzy różyczki żeby nie przesadzić.

Zdjęcia nie są najlepsze, ale nie ma co się dziwić fotograf ze mnie kiepski:))



A to pozostałe różyczki, do czegoś na pewno je wykorzystam.


Dziękuję za pozostawione komentarze.
Dobranoc ;))
 Ewelina

8 komentarzy:

  1. bardzo fajne ci wyszły te różyczki

    OdpowiedzUsuń
  2. lubię jak zwykła chinska opaska dostaje inny wymiar
    a dziewczynki, które je noszą są tak słodkie, ze łyżeczkami można by je jeść :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładnie wyszły Ci te różyczki:) Podobają mi się również kolorki, które wybrałaś do tej opaski. No to siostra się ucieszy:)))
    A fotograf z Ciebie dobry - kiepski to ja ;)
    Pozdrawiam Kasia

    OdpowiedzUsuń
  4. Różyczki i cała opaska śliczna, siostrzyczka będzie szczęśliwa:)
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. wspaniała opaska rózyczka super wyszła

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz? różyczki wyszły świetnie:) pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wyszły Ci te różyczki, bardzo ładna i elegancka ozdoba :-) pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń