sobota, 28 lutego 2015

Chlebak i koszyczki

Witajcie

Chciałam na początku podziękować Wam za komentarze i za odwiedziny :) Dziękuję :))
Ostatnio miałam mały problem z internetem ale wszystko już wróciło do normy i mogę pokazać kolejne plecionki. Zrobiłam kolejne prostokątne koszyczki i chlebak, który robiłam pierwszy raz, więc myślę że nie wyszedł tak źle.
Wszystko oczywiście malowane kawą i lakierem. 

Na początek koszyczek, który ma posłużyć jako podstawka.







A tu koszyczek na pieczywo i chlebak.









Pozdrawiam

Ewelina
  

9 komentarzy:

  1. cuda zrobiłaś! przepiękne koszyki, szczególnie spodobał mi się ten pierwszy :)
    miłej niedzieli, pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne plecionki,a chlebak rewelacja :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Przecież to są rewelacyjne , cudowe i przepiękne kosze, a chlebak to już bajka..... Masz talent! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacja ! Te koszyczki i przecudny chlebak wyglądają, jakby były wyplecione z prawdziwej wikliny. Super !

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne koszyczki, rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyplatasz, piękne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kosze! Kolorek bardzo ladny jest, można pomylic z prawdziwą wikliną. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne są te Twoje dzieła, takie równiutkie, dopracowane... cudeńka!

    OdpowiedzUsuń